Elevfravær

Elevens fravær registreres dagligt af klasselæreren i Tabulex Fravær. Elevens personlige fravær kan ses i MinUddannelse.

Barns sygdom

Barns sygdom bedes meddelt skolen allerede den første dag. Henvendelse herom kan rettes til kontoret på telefon 56 92 61 00. Afbud til kørslen skal ske til BAT i god tid på mail: afbud@bat.dk eller på telefon 56923745 mellem kl. 8.00 og 16.00. Ved akut opstået sygdom skal I ringe til BAT mellem kl. 6.00 og 6.30 på tlf. 60122190. Husk også at give besked, når barnet er rask igen.

Det hjælper BAT i planlægningen af kørslen, at I giver besked om ændringer så tidligt som muligt ved f.eks. længerevarende sygdom, hospitalsindlæggelse, ferie og ikke mindst ved godkendte aflastningsophold. Udover dette er det kun i særlige tilfælde muligt at få ændret i den grundlæggende køreplan. Ønsker herom skal i alle tilfælde ske gennem Kildebakken. Er der noget, I er i tvivl om, kan Kildebakken hjælpe med mere information.

Hvis et barn bliver sygt i skoletiden, tager vi kontakt til forældrene for at aftale nærmere. Det er vores opfattelse, at et sygt barn har behov for omsorg og tryghed, som kun forældrene kan give. Det er derfor vores udgangspunkt, at børnene skal hjem, og forældrene skal selv sørge for at få hentet deres barn.